کسب و کار

مزیت این نوع بازاریابی این است که شما در حال ایجاد لیستی از مشتریان علاقه مند هستید که میتوانید با فروش، رویدادها، خبرنامه‌ها و سایر یادآوریها به آن‌ها دسترسی پیدا کنید تا برند خود را در ذهن آن‌ها نگه دارید.
به عنوان مثال، افراد پس از ثبت نام در لیست ایمیل، در خرید بعدی خود تخفیف دریافت میکنند و برخی دیگر به شدت بر بازاریابی ایمیلی خود تأکید کرده و به طور مکرر افراد را مجبور به ثبت نام میکنند. مطمئن شوید که اقدامات لازم را در وب سایت خود انجام داده‌اید و به مردم بگویید که ممکن است فرصت‌های عالی را از دست بدهند.
چیزی را برای جذب مشتری جدید فراهم کنید
ممکن است به اشتراک گذاری چیزهای رایگان منطقیترین طرح تجاری برای یک کسب و کار کوچک نباشد، به خصوص وقتی که با بودجه کمتری شروع میکنید.
برای افزایش فروش، به ظاهر فروشگاه خود رسیدگی کنید
توجه به پیامی که نمای بیرونی مغازه شما برای جذب مشتری امری ضروری است. آیا این با برند شما متناسب است؟ آیا متناسب با منطقه است؟ آیا فرم خوبی دارد یا به نظر میرسد که درهم است؟
شما میخواهید که تجارت شما از همان ابتدا بهترین قدم را بردارد. به جای اینکه از ویترین فروشگاه خود غافل شوید، نگاهی انتقادی به آن بدهید و فروشگاه خود را طوری ارزیابی کنید که گویی مشتری کاملاً جدیدی هستید. آیا تمیز و روشن است؟ آیا تابلوهای شما شکل خوبی دارند؟ آیا از جاده قابل مشاهده است؟