استفاده از تلفن همراه

بر در آپدیت اخیر خود ویژگیهایی مانند تکمیل خودکار برچسب، ارائه تم‌های روشن و تاریک، حاشیه نویسی PDF ، رمزگذاری و قفل برنامه را به برنامه اضافه کرده است. استفاده از بیشتر ویژگیهای Bear در هر دستگاه iOS رایگان است.

Dropbox Paper

استفاده رایگان

همکاری مشترک

ادغام در دسترس است

ادغام‌هایی با برنامه‌های بهره وری مانند Google Calendar و Slack و همچنین استفاده از ابزارک‌های اسپاتیفای آن را به یکی از بهترین اپلیکیشن های نوت برداری تبدیل کرده است.
این برنامه در آپدیت اخیر خود ابزارهای جدید سازمانی مانند امکان ایجاد پوشه‌های تلفن همراه و همچنین ویژگیهای بهبود یافته و بایگانی را به اپلیکیشن اضافه کرده است.
Dropbox همچنین صفحه اصلی Paper را دوباره طراحی کرده است که هم کاربرانی که با اسناد کاغذی کار میکنندو هم کاربراینی که با پرونده‌های Dropbox سروکار دارند را راضی میکند. ویژگیهای سازمانی، آن را به یک اپلیکیشن ایده آل برای نوت برداری مشاغل تبدیل کرده است، اما ناگفته نماند که اگر در حال حاضر مشتری Dropbox هستید، بیشترین بهره را از آن خواهید برد.

بهترین اپلیکیشن تماس صوتی

Google Keep

نقاط قوت:

ساده برای استفاده

رایگان

فقط استندالون

Google Keep در لیست بهترین اپلیکیشن نوت برداریساده‌ترین آن‌ها محسوب میشود؛ چه از نظر بصری و چه از نظر عملکردی.
در این اپ میتوان به یادداشت‌ها برچسب‌ داد، آن را پین کرد، رنگی به آن‌ها داد، یادآورها را همگام سازی کرد و کار را بهینه سازی کرد. علاوه‌براین، اپلیکیشن گوگل کیپ قابلیت گفتار به متن را هم به کابران ارائه میدهد، بنابراین میتوانید به جای نوشتن، یادداشت‌ها را با فرمان صوتی اضافه کنید. همچنین توانایی تنظیم کادرهای تأیید لیست‌ها، برای کار با آن‌ها نیز وجود دارد.
اگر میخواهید از برنامه یادداشت‌های سیستم عامل خود جدا شوید، Google Keep یکی از آن برنامه‌هایی است که نمیتوان از کنار آن به سادگی عبور کرد

Atom

چندین پرونده را همزمان ویرایش میکند

ویرایش مشارکتی

نه ویرایشگر متن غنی

از آنجا که این برنامه براساس استانداردهای رایج وب تنظیم شده است، میتوانید برای ایجاد هر موضوع بصری که فکر کنید، صفحه سبک CSS آن را هک نمایید. آیا میخواهید آن را مانند Word 2016 با جلوه ای به سبک انیمیشن Smooth Typing جلوه دهید؟
میخواهید در Markdown با یک طرح رنگی خورشیدی آن را بنویسید؟ سپس پسوند Markdown Writer را بارگیری کرده و یکی از صدها موضوع تولید شده توسط جامعه را انتخاب کنید.
نکته ویژه در مورد اتم این است که این یک ویرایشگر کراس پلت فرم محسوب میشود، یعنی با ویندوز، iOS و حتی لینوکس سازگار است. ویرایش مشارکتی به این معنی است که چندین نفر میتوانند فایل‌های یکسانی را با استفاده از سیستم عامل‌های مختلف ویرایش کنند.

سایر نرم افزارهای یادداشت برداری

افزایش استفاده از تلفن همراه، باعث انفجار در تعداد اپلیکیشن‌های نوت برداری و ویرایش متن شده است. موارد زیر چند مورد دیگر از درجات پایین‌تر لیست بهترین اپلیکیشن نوت برداری محسوب میشود:

Zoho Notebook

یک اپلیکیشن نوت برداری است که به ویژگیهای بسیار خوبی مجهز است. به کاربران توصیه میشود که دفترچه‌های جداگانه‌ای در داخل برنامه ایجاد کنند که هر کدام دارای یک تصویر سفارشی هستند. در این برنامه پشتیبانی خوبی از تصاویر و متن غنی وجود دارد و میتوان در آن نوشته‌ها را در چند دستگاه همگام‌سازی کرد.

ColorNote Notepad Notes

برنامه‌ای برای دستگاه‌های Android ، از جمله تبلت Amazon Fire است. کالرنوت اپلیکیشنی ساده شبیه به استیک نوت است که مزیت آن نسبت به رقیب خود، استفاده از برند آمازون است.

Milanote

اجازه میدهد تا ترکیبی از تصاویر، متن و لیست‌ها را با هم جمع کنید و همچنین برای نگه داشتن عناصر صفحه ای که استفاده نکرده‌اید، اما بعداً قصد استفاده از آنها را دارید، امکان ویرایش داشته باشید. اگرچه این اپلیکیشن نوت برداری نیست، اما برنامه‌ای بهینه شده و تحت وب است که به کاربران امکانات زیادی میدهد.

Squid Notes

اپلیکیشنی برای اندروید است که از دستنویسی و طراحی پشتیبانی میکند، به خصوص درموارد کار با متن و تصاویر با سرعت و سهولت بسیار مفید است. در این اپلیکیشن پس‌زمینه و تم‌های کاغذی زیادی وجود دارد و شما میتوانید از امضاهای دیجیتال برای افزودن به پرونده‌های خود و خروجی گیری از آن‌ها در قالب‌های دیگری مانند PDF استفاده کنید.

Quip

این اپلیکیشن به اندازه سایر رقبا امکانات ندارد، اما برای نوت برداری ساده و مخصوصا در کارهای تجاری موردی ساده و مناسب محسوب میشود.
اگر به‌طور کل استفاده از کاغذ را در زندگی خود حذف کرده‌اید یا به‌صورت محسوسی کاهش داده‌اید، ما پیشنهادی جذاب برای کتابخوانی به شما داریم. اپلیکیشن کتاب صوتی ذهن، مجموعه‌ای ارزشمند از منابع مختلف، علیالخصوص کتاب‌های حوزه مدیریت و روانشناسی را در اختیار کاربران قرار داده است.
برای دانلود این اپلیکیشن روی لینک زیر کلیک کنید و به دنیای شگفت‌انگیز ذهن بپیوندید.
مشتریان جدید و ایده آل خود را شناسایی کنید
یکی از اصول رایج هر کمپین بازاریابی فروش، شناخت مشتری است. اولین سؤال این است که مشتری ایده آل شما کیست؟ سؤال دوم این است که مشتری جدید و ایده آل از تجارت‌تان چه میخواهد؟
تهیه یک استراتژی بازاریابی مؤثر برای یک نفر بسیار راحت‌تر از چندین فرد است. همه افراد دقیقاً یک چیز را نمیخواهد! بنابراین شما باید یک شبکه عظیم از محصولات و نیازها را برای جلب توجه گسترده مردم ایجاد کنید.
برخی از شرکت‌های بزرگ میتوانند این کار را انجام دهند، به عنوان مثال آمازون یا تارگت! آن‌ها زیرساخت‌ها و قدرت بازار را برای جلب مشتری را دارند. اما حتی این شرکت‌های بزرگ نیز تأکید ویژه‌ای بر جمعیت‌های خاصی دارند که احتمالاً مشتریان خوبی خواهند بود. بنابراین، اولین قدم این است که پایگاه مشتری خود را به روشنی مشخص کنید.
این مرحله نیاز به برخی تحقیقات اینترنتی، گفتگو با جمعیت‌های مختلف و ایده پردازی خوب دارد. به انواع افرادی که مجذوب محصول یا خدمات شما میشوند، فکر کنید. شما میتوانید با دسته بندیهای کلی شروع کنید، آیا تجارت شما مثلاً به مردان، زنان یا هر دو علاقه مند است. همچنین میتوانید آن را بر اساس سن، درآمد و مکان تقسیم کنید.
ترفند اصلی این است که به هدفی برسید که به اندازه کافی خاص باشد و ارزش هدف گذاری را داشته باشد اما آنقدر گیچ کننده نباشد که با مشتریان بالقوه خود قطع ارتباط کنید. هرچه اطلاعات بیشتری در مورد مشتری خود داشته باشید، میتوانید آن‌ها را با استفاده از روابط مستقیم خود، فقط برای بازاریابی، رویدادها و محصولات خوشحال کنید.
با یکی از جذابترین روش های بازاریابی آشنا شوید
برای جذب مشتری از بازاریابی پاسخ مستقیم استفاده کنید
بازاریابی با پاسخ مستقیم، تاکتیکی پرطرفدار است که در آن شما از مشتریان خود دعوت به عمل میکنید. معمولاً این شامل پاسخ دادن به یک ایمیل یا کلیک کردن روی دکمه‌ای «بیشتر بدانید» است.